Admins refusing to moderate Griefers but bans and kicks people for asking admin to help stop the griefers

Admins refusing to moderate Griefers but bans and kicks people for asking admin to help stop the griefers

As the subject say, some Admins on this server apperantly kick and / or ban people for simply asking admins to stop the guys that join this server everyday only to grief, for example shooting all friendly tanks down to 1 hp and blowing up repairstations, putting minefield on tank spawn in own base, and similar bad behavior.

People ofc get frustrated when admins ignore this bad behavior for multiple days straight and at the same time they kick people simply for asking for help, why do you have active admins if they dont actually monitor and keep the server fair and just? This is silly.....

I have multiple recordings to prove what im saying is true, i record all my games.
      First of all, not all bad members are admins or speak english. we also don't kick anyone because they report bad behavior. we kick players because the ping is too high or to free up space on the server so that a clan member or a friend can come to the server. Should we notice any behavior you describe, this player would of course be kicked or even banned. therefore I can neither understand your message nor believe it.
      I dont want to bealive it either, but this have happend to me now a couple of times this week, last time was earlier today - A guy named Bladerunner19933 kept doing what i described above, i asked admin that was on the server to moderate, eventually i was instead kicked out of the server and i then choose to instead join as inspector, the guy griefing kept on griefing for 2 more maps straight and trolling in the chatt about it in english and in german.

As previously stated i got proof of these things keep happening so i suggest you talk to your admins, im posting about it here because i bealive most people want a fair en enjoyable experience on your servers.
      How can i be sure? I always play with my clan, so since they wer still on the server they could see the chatt message about the kick.
      The player named BadBoysAdmin is always on the server. But this is only an account that the admins of our clan can control remotely in order to be able to carry out admin functions. 11 members of our clan have access to this account. So it is possible that no admin was on the server at this time. messages to the admin account are also useless because they are not read. the best way to report these players is in the ingame chat. But you should always be very friendly there, because you can imagine that you are not the only player who would like to report something. if we would respond to every message, we would not be able to play any more ourselves.
      Hallo Bob,
      das was "Hori" bezüglich den Panzern beschreibt, nicht das kicken wegen einer Beschwerde, das habe ich gestern selbst elebt.
      Auf Hamada wollte ich vom Spawn mit einem Panzer zur nächsten Flagge fahren um diese einzunehmen.
      Als Squadleader markiere ich also die Map zum Angriff und kaum bin ich mit meinem Sohn im Panzer um loszufahren werde ich vom eigenen Team, ja sogar vom eigenen Squad
      beschossen und die Versorgungsstation wird zerstört. Mein Sohn und ich haben das erst nicht verstanden. dann dachte ich mir die gehen einfach davon aus das wir mit dem Tank campen wollen
      was aber definitv nicht der Fall ist und war. Wenn ich einen Panzer bekomme dann fahre ich mit dem Ding direkt in die Hauptkampfline bis er mir unter dem Hintern weggeschossen wird X(
      Ich finde es auch komisch das die Spieler welche "Hori" da beschreibt anscheinend einfach alle Panzerfahrer über einen Kamm scheren und meinen das alle nur campen.
      Erschwerend kam dann auch noch dazu das der Gegner alle seine Panzer in gutem Zustand hatte und wir in einem so angeschlagenen Zustand keine Sonne hatten.

-SilentBob- wrote:

The player named BadBoysAdmin is always on the server. But this is only an account that the admins of our clan can control remotely in order to be able to carry out admin functions. 11 members of our clan have access to this account. So it is possible that no admin was on the server at this time. messages to the admin account are also useless because they are not read. the best way to report these players is in the ingame chat. But you should always be very friendly there, because you can imagine that you are not the only player who would like to report something. if we would respond to every message, we would not be able to play any more ourselves.

I understand all this you mention above, i only use the ingame chatt to report the issue (alltho i tried adding a few of you on origin to talk about it in private)

Ive told my story 100% truthully and you are free to do with this information as you want, i dont bealive its a misstake or by coincidence since it happend many times as of late. I hope the issues get resolved because i do verry much want to keep playing and having a good experience on your servers.

-SilentBob- wrote:

Wie gesagt. Im Chat nach einem Admin fragen und dort dieses Verhalten schildern. Noch besser ist es einfach im TeamSpeak vorbei zu schauen. Wenn ein Admin spielt ist er meistens bei uns im TeamSpeak zu finden

Kein Problem Bob, wie gesagt ich hab mich da nur über das Verhalten gewundert und Verstehe den wahrscheinlichen Grund dahinter. Und ich verstehe auch das ein Admin auf einem 64er Server den Chat nicht dauernd im Blick hat wenn er spielt. In den BF3 / BF4 Zeiten als ich Admin war, war es dank Tools wie ProCon wesenlich leichter. ;)

-SilentBob- wrote:

should something like that happen again, you should just drop by at TeamSpeak. if an admin is currently playing, he can usually be found there. maybe he even speaks English ;-). this is the best way to prevent misunderstandings

Fair enough, i will do that, could you link me the teamspeak info here (or tell me where to find it) i tried using the "auto join teamspeak" earlier today when i had issues but it didnt work for some reason.

Fieser-Fettsack wrote:

Hallo Bob,
      das was "Hori" bezüglich den Panzern beschreibt,

Hallo Bob,

bzgl. dem oberen Post was "Hori" und ich auch erlebte bzw. erlebe.
      Gestern erst wieder, aber ich habe mir diesmal (als alter Mann) den Namen notiert, es ist immer der gleiche
      "BOB_TH3_BUILDER"

Also "BOB_TH3_BUILDER" ist bei mir im Squad, schnappt sich gleich am Anfang der Runde an unserm Spawn Punkt einen Tiger.
      Ich denke mir OK! Der und ein Panzer? Ich hab da ein ganz mieses Gefühl..... :/

Und es hat mich nicht getrügt, ich steige ein um am MG zu unterstützen als er plötzlich wieder aussteigt ??
      Hmm dann fahr ich halt, als mein Sohn mich warnt, fahr bloß nicht los der hat 2 Minen direkt unter den Panzer gelegt. :huh:

Mann der muss Panzer wirklich hassen!

Aber was ist hier der Umkehrschluss, hätten wir das mit den Minen nicht gesehen währen der Rest vom Squad oder vom Team
      unbedarft eingestigen und beim losfahren (ggf. 3 Mann) gestorben.

Ein 3 fach TK ist dem scheiß egal.

Ich habe ihn daraufhin aus dem Squad geworfen.

Später ist er dann geflogen, also was denn nun pure Infanterie oder doch Fahrzeuge. ?(
      Wobei mit dem fliegen das muss er noch üben, war eher ein Kamikaze. ;(

PS. Ja ich habe fest vor mal in euer TS zu kommen, ist jetzt aber keine Drohung 8o
      Stimmt, sei nicht feige lass mich hinter den Baum :*

Nee Spass beiseite, ich spiel meistens nicht alleine sondern mit meinem Sohn im eigenen TS.
      Für mich kein Problem (spiele schon seit mitte der 90er auch in Clans), aber nicht jeder mag TS mit zunächst fremden Leuten.
      Aber wenn mal ein paar von euch da sind (TSViewer verrät es mir ja :whistling: ) dann komme ich mal in eure Lobby.

Und da ich in meinem Alter eher durchgereicht werde spiele ich mit eigentlich schon immer mit "Push to Talk" bzgl. dem lauten Fluchen :P