BadBoys Community - Gaming Made in Germany

Recent Activities

VersorGER_mit_C4 -

Liked Waldwolf’s post in the thread Vorstellung / Bewerbung.

Like (Post)
    Hallo zusammen, möchte mich auf diesem Wege vorstellen. Mein Name ist Dominik, 39 Jahre alt, alleinstehend. Lebe im "bayrischen Nizza" Aschaffenburg. Nach 15 Jahren als Kaufmann, davon die Hälfte im Außendienst, möchte ich mich gerne…

dopex_GER -

Liked Fichte2001’s post in the thread Vorstellung / Bewerbung.

Like (Post)
    Hallo Waldwolf / Dominik, schön das Du den Weg zu uns Gefunden hast :) Im Ts bist Du ja schon öfter anwesend so das Dich die Member kennenlernen können sowie auf dem Server. Ich Erstelle nun eine Abstimmung über Deine Aufnahme. Deine Azubizeit dauert…

dopex_GER -

Liked Waldwolf’s post in the thread Vorstellung / Bewerbung.

Like (Post)
    Hallo zusammen, möchte mich auf diesem Wege vorstellen. Mein Name ist Dominik, 39 Jahre alt, alleinstehend. Lebe im "bayrischen Nizza" Aschaffenburg. Nach 15 Jahren als Kaufmann, davon die Hälfte im Außendienst, möchte ich mich gerne…

dopex_GER -

Liked Kuzuuryu’s post in the thread Evil is out.

Like (Post)
    I have to agree with SpasticusMaximus. You are talking about preferential treatment here, where you say Quote from TheEvilGnu: “and I simply do not understand that you prefer these game breakers to us?!”. Now, I am pretty new to the server, don't…

dopex_GER -

Liked SpasticusMaximus’s post in the thread Evil is out.

Like (Post)
    In my humple opinion youre just trying to get rid of players better than you. Camping is not a crime. And even if someone is camping, just kill him. Its easy as that.

dopex_GER -

Liked -SilentBob-’s post in the thread Evil is out.

Like (Post)
    FYI:SRGL is not banned.

dopex_GER -

Liked Paderon’s post in the thread Evil is out.

Like (Post)
    Thanks you very much for your feedback. In general we treat all guest the same way and all platoons are welcome.